Sigla ISO 20000-1

ISO 20000-1:2011

Sistem de management al serviciilor IT

ISO 20000-1 este primul standard international care defineste cerintele pentru Managementul Serviciilor. Scopul acestuia este de a oferi control continuu,
o eficienta sporita si oportunitati de imbunatatire continua
. Acest lucru presupune colaborarea cu organizatia dvs. pentru adaptarea personalului si a procedurilor din departamentul de servicii clienti,
suport clienti, livrare de servicii pentru clienti si echipa operationala.

Standardul ISO/IEC 20000-1 se bazeaza pe ciclul P-D-C-A si contine cerinte referitoare la auditul intern, analiza de management, controlul documentelor si inregistrarilor, tratarea reclamatiilor si analiza contractului.

Cere oferta

    Avantajele certificatului ISO 20000-1

    • crearea avantajului competitional prin promovarea serviciilor eficiente din punct de vedere al costurilor
    • crearea unei culturi organizationale progresiste, prin responsabilitatea necesara la toate nivelurile
    • crearea unei metode stabile de lucru pentru instruirea personalului si automatizarea managementului serviciilor
    • alinierea serviciilor IT cu strategia de afaceri
    • reputatie sporita in randul clientilor si partenerilor
    • reducerea riscurilor si costurilor asociate serviciilor externe

    NATIONALCERT va propune un program complet de certificare ISO 20000-1 la preturi excelente, fara costuri suplimentare.

    Pentru a primi oferta completa REDUSA pentru programul de certificare ISO 20000-1 va rugam sa completati formularul de cerere de oferta de pret sau contactati-ne telefonic la 0754.491.956!

    Doriti sa vedeti oferta noastra?